czwartek, 12 lutego 2015

Nowość lutego - niekosmetycznie

Dzisiaj na blogu chciałam Wam zaprezentować kolejną bluzeczkę zrobioną na drutach przez moją Mamę.


Bluzeczka ma jasnoróżowy kolor i nie ma zapięcia.


Zakładam pod spód bluzkę na ramiączkach, ponieważ nie lubię jak prześwituje mi bielizna.


Sweterek jest super wygodny i idealnie nadaje się na trochę cieplejszy dzień.
Koszt bluzki nie był duży, bo wełna to około  8 złotych za motek.
Ja mam za to kolejny nowy ciuch, który na pewno jest niepowtarzalny.
Jak Wam się podoba bluzeczka? Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie ażurkowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma ładny kolorek ;) Lubię bardzo takie sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny sweterek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie! uroczy kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie : www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo :) zakładałabym pod kontrastowe kolorki - czerń, granat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, na wiosnę będzie też super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest. W neonowym kolorze też by cudnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest cudowna. Twoja mama jest bardzo utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo <3 Twoja mama nie planuje masowej produkcji? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój kolor, ale wzór piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie pastelowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Chętnie zaglądam na Wasze blogi,więc nie musicie zamieszczać do nich linków :)