niedziela, 1 marca 2015

Ziaja Herbata z Cynamonem - kremowe mydło do rak

Chcę Wam dzisiaj zaprezentować kosmetyk do mycia rąk, czyli kremowe mydło firmy Ziaja herbata z cynamonem.


Opis producenta:
Zapewnia właściwą higienę dłoni.
Nawilża i pielęgnuje skórę po każdym myciu.
Łatwo usuwa tłuszcz i neutralizuje kuchenne aromaty.
Nadaje skórze ciepły, cynamonowo - herbaciany zapach.

Skład kosmetyku:

Moja opinia o produkcie:
Mydło do rąk umieszczone jest w białej, nieprzezroczystej butelce z czarną pompką. Kosmetyk ma przyjemny delikatny zapach, który przez chwilę jeszcze utrzymuje się na skórze.


Jeśli chodzi o mydła do rąk, to moje wymagania nie są wygórowane, kosmetyk ma dobrze myć ręce i nie podrażniać mojej wrażliwej skóry. Ładny zapach jest przy okazji mile widziany.
Jak jest w przypadku tego produktu?
Mydło do rąk herbata z cynamonem dobrze zmywa zabrudzenia z rąk, nie podrażnia skóry oraz jej nie wysusza i ma przyjemny zapach.

Opakowanie ma 270ml
Cena na stoisku firmowym Ziaja: 5,99zł

Miałyście może to mydło do rąk? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Właśnie je skończyłam :) Pięknie pachnie, ale przyznam szczerze, że kupiłam je ze względu na uroczą oprawę graficzną. Bardzo ładnie wygląda w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tylko Biały Jeleń nie wysusza (dłonie) dlatego niestety nie będe mogła tego mydełka wypróbować. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie mydełko by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego mydełka, do mycia rąk używam najchętniej tych w kostce.
    Zapach jest na pewno fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Ziają średnio mi po drodze, ale zapach musi być fajny. Kremy Ziaja wysuszają mi ręce niestety..ciekawe jak byłoby z mydłem bo to w kostce bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę jednak mydła typowo w kostce, takie w płynie są fajne jako żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię to mydełko, kupiłam je bo opakowanie mi się podobało, na szczęście okazało się bardzo fajne , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te mydełka niedawno sklepie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli jest cynamon to u mnie odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie widziałam w drogerii....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze mydeł z Ziai. To mogłoby być zapachowo fajne na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy polubiłabym się z tym zapachem. Ostatnio miałam żel pod prysznic, który niby miał mieć zapach pomarańczy, a ja czułam się jakbym kąpała się w wannie cynamonu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Chętnie zaglądam na Wasze blogi,więc nie musicie zamieszczać do nich linków :)