niedziela, 4 stycznia 2015

Nawilżający spray ułatwiający rozczesywanie Morela i Masło Shea Avon

Kosmetyk ten stosuję od niedawna po każdym myciu włosów. Lubię formę odżywki w sprayu, ponieważ łatwo się ją stosuje i mogę nałożyć jej niewiele, przez co nie obciążam włosów.


Spray jest przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Producent podaje,że włosy stają się po nim nawilżone, zrewitalizowane i mniej podatne na łamanie.
Jakie są moje wrażenia po stosowaniu tego kosmetyku? Spray ma przyjemny, trochę owocowy zapach.
Nie stwierdziłam,żeby moje włosy były zrewitalizowane, natomiast są dość miękkie w dotyku i jakoś nadmiernie się nie łamią. Czy to zasługa samej odżywki? Tego do końca nie wiem. Używam jeszcze sprayu termoochronnego, bo co dzień suszę włosy suszarką. Może napiszę o nim w innym poście. 
W ogóle zimą nie jestem zadowolona z wyglądu moich włosów. Czapki, szaliki i niska temperatura nie wpływają dobrze na moją fryzurę. 

Butelka ma pojemność 150ml.
Po otwarciu produkt należy zużyć w ciągu 12 miesięcy.
Cena bez promocji: 11zł.

A czy Wy znacie ten spray do włosów? A może polecacie inny kosmetyk o podobnym działaniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Chętnie zaglądam na Wasze blogi,więc nie musicie zamieszczać do nich linków :)